ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: Вступ до розділу «Візьму перо і спробую».

 Анатолій Костецький «Імена», «Дивна звичка» 12.05.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-literaturnogo-citanna-3-klas-anatolij-kosteckij-imena-divna-zvicka-253197.html

https://vseosvita.ua/library/poeticna-majsterna-53894.html

https://naurok.com.ua/test/anatoliy-kosteckiy-imena-114931.html

https://vseosvita.ua/library/akosteckij-imena-divna-zvicka-261632.html

Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.

— Прочитайте вступну статтю до розділу (с. 172).

— Як ви гадаєте, чи легко писати вірші?

— Коли ви вивчали творчість поетів, на що звернули увагу?

— Якими були поети в дитинстві?

— Що потрібно для того, щоб розвити в собі творчі здібності?

— При вивченні нового розділу спробуйте створити свої маленькі твори.

Хто зна, можливо це будуть перші творчі спроби майбутнього поета?

Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Імена» (с. 173)

Гра «Добери риму»

Знати — ... . Любенята — ... .

Любуся — ... . Очі — ... .

Лопотуля — ... . Нема — ... .

Опрацювання вірша Анатолія Костецького «Дивна звичка» (с. 174–175)

— Від чийого імені ведеться розповідь?

— Як поводився хлопчик удома?

— А в школі?

— Куди мама відвела сина?

— Чи знайшов лікар у хлопчика якусь хворобу?

— Чому раптом злякався лікар?

— Який висновок зробив хлопчик?

— Який, на вашу думку, цей вірш — гумористичний чи повчальний?

— Що б ви порадили головному героєві?

 Гра «Добери рими».

Вчителів — ... .

Уроки — ... .

Поїв — ... .

До дошки — ... .

Вдома — ... .

Два — ... .

Сльози — ... .

Пробачте — ... .

Завдання дз: с.172 – 173 (спробуйте дібрати нові імена для мами, песика, ромашки, берізки);виразно читати вірш с. 174–175 скласти власні віршовані рядочки.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Дієслова завершеної і незавершеної дії. 12.05.

https://www.youtube.com/watch?v=KeOrRdEJyT0

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zavershena-ta-nezavershena-diya-diesliv-3-klas-na-dopomogu-uchnyam-pri-distanciynomu-navchanni-171049.html

Яка частина мови називається дієсловом?

— Яким членом речення є дієслово?

— З якою частиною мови зв’язані дієслова у реченні?

— Які три часи має дієслово?

— Які дії описують дієслова минулого часу?

— Які дії описують дієслова теперішнього часу?

— Які дії описують дієслова майбутнього часу?


1. Працюємо в підручнику (вправа 375, с. 179)

— Прочитайте текст. Про що в ньому йдеться?

— Назвіть дієслова. Поставте до них питання. Яку дію означають ці дієслова: завершену чи незавершену (таку, що ще тривала)?

— Перебудуйте текст, замінивши в ньому дієслова такими, що відповідають на питання що зробили?. Як змінився текст?

Готувалися — приготувалися;

розучували — розучили;

майстрували — змайстрували;

виготовляли — виготовили.

2. Слухаємо і розуміємо (вправа 376, с. 179)

— Послухайте текст. Про що в ньому йдеться?

— Знайди в тексті виділені слова в такій послідовності: спочатку ті, що означають завершену дію, а потім — ті, що означають незавершену дію.

3. Поміркуймо! (вправа 377, с. 179)

— Вилучіть «зайве» слово. Відповідь обґрунтуйте.

Шуміли — незавершена дія;

зеленіє — теперішній час.

Завдання дз: вправа 378, с. 180, роб зош с.45-46

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення з остачею. Розв’язування задач. 12.05.

https://vseosvita.ua/library/dilenna-z-ostaceu-rozgladanna-prijomu-obcislenna-rozvazuvanna-zadac-55169.html

https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2397

Ознайомлення з алгоритмом ділення з остачею (с. 160, завдання 1057)

Пам ’ятка «Ділення з остачею»

1) Називаю всі числа, менші за ділене, які діляться на дільник націло.

2) Найбільше з них ділю на дільник і результат записую в частці.

3) Віднімаю знайдене число з діленого, отримую остачу. Записую в дужках.

1. Робота над задачами (с. 160)

1) Завдання 1058.

— Поясніть числа задачі.

— Яким є запитання задачі?

— Чи можна відповісти на питання?

— Якою дією?

35 : 8 = 4 (ост. 3)

2) Завдання 1059.

Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

          Діти —  1 

                       4                      24 і 8 садж

         Дорослі — ?      решта

Розв’язання

1) 24 + 8 = 32 (садж.) — привезли всього;

2) 32 : 4 = 8 (садж.) — посадили діти;

3) 32 – 8 = 24 (садж.)

Відповідь: 24 саджанці посадили дорослі.

Підсумок:

— Які остачі можуть вийти при діленні на 3; 4?

— Чи може остача дорівнювати дільнику?

Завдання дз: с. 160, завдання 1064; 1065.