14.04.


1.Навчання грамоти (письмо)

Тема: Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок

І. https://www.youtube.com/watch?v=jpVfVPfQHX0

ІІ. Написання в зошит по три слова, що складаються з 2х і 3х складів

ІІІ. Написання у зошит вірша та поділення в ньому слів на склади:

До-щик теп-лий, до-щик си-ній
Цілий день співав в долині.
І під цей весняний спів
У долині луг зацвів.
В лузі повно квіточок
ІІІ. https://www.youtube.com/watch?v=9_mo8K7e14c

ІV. Підкреслення у вірші слів, які складаються з 3х складів.



2.Навчання грамоти (читання)

Тема: Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко.

І. Опрацювання букваря ст. 46-47. Читання розминки.

ІІ. Первинне читання тексту.

ІІІ. Повторне читання тексту із зупинками та переказом прочитаного.

ІV. Опрацювання питань та завдання після тексту.

V. https://www.youtube.com/watch?v=AY7NJa2AoZ4


3.Математика

Тема: Порівнюємо числа в межах 100

І. https://www.youtube.com/watch?v=WEaAaWVrh40

ІІ. Опрацювання підручника ст. 42 завдання 1 написання у робочий зошит, 2-4 усно.

ІІІ. Опрацювання друкованого зошита ст. 48

ІV. https://www.youtube.com/watch?v=wtkiKcSEsXI


4.Соціально-побутова орієнтація

Тема: Повсякденний догляд за одягом та взуттям

І. https://www.youtube.com/watch?v=yFELDH9Mwb8&t=326s

ІІ. Опрацювання запитань:

  • Чому треба брудні речі прати?
  • Чому треба доглядати за речами?
  • Як саме доглядати за речами?
  • Що буде якщо ти недоглядатимеш за чистотою речей?