ЯДС

Чи потрібно охороняти мурашок і мурашники.

За підручником  стор.101-103 (повторення)

Підготуй розповідь про роботу мурашки-няньки та мурашки-санітари.

https://www.youtube.com/watch?v=LN6S7BBOKG0

https://klop.in.ua/yak-vlashtovanyj-murashnyk-abo-murashyna-koloniya-zhyttya-murah.html

https://www.poznavayka.org/uk/zoologiya-2/murahi-sanitari-lisu/

                                                Математика

Знаходження невідомого множника. Порівняння задач.

За підручником №853-860

https://www.youtube.com/watch?v=YDD1ZbMyKeY

                             Самостійна робота. Тестування

1) Познач правильний варіант значення виразу: 25 : 5 + 19.

а) 5;

б) 24;

в) 23.

2) Устав пропущене число: 7 + 7 + 7 = 7 ∙ [ ].

а) 3;

б) 4;

в) 7.

3) Знайди і підкресли «зайве» число.

7; 14; 21; 28; 35; 38; 42; 49; 56; 63.

4) У якому прикладі припустилися помилки?

а) 65 - 40 : 5 = 5;

б) (80 - 66) : 2 = 7;

в) 70 - 24 : 6 = 66.

5) Розв’яжи приклад, в якому невідомий множник.

а) [ ] + 7 = 28

б) 7 ∙ [ ] = 28

в) 35 – [ ] = 28

6) Братові 7 років, а сестра в три рази старша. Скільки років сестрі?

а) 21;

б) 10;

в) 17.

7) Щоб перестилати підлогу, привезли 42 соснових дошки, а дубових — у 7 разів менше. Скільки всього дощок привезли?

а) 42 : 7;

б) 42 : 7 + 42;

в) 42 : 7 + 7.

                                                 Трудове навчання

Призначення ниток.  Аплікація з ниток

https://www.youtube.com/watch?v=_U0ckoU9K9Q

https://www.youtube.com/watch?v=AqAPNM87Z7Q

https://www.youtube.com/watch?v=wroNx8SVtmw