ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: УПЧ Зірка Мензатюк «Небилиці про рукавиці» 06.05

https://www.youtube.com/watch?v=plJcSGLO5Ts

Словникова робота.

  •  Гра «Знайди пару»
  • Небилиці –                   плоди садових дерев
  • Садовина -                    член органу державної влади, обраний виборцями
  • Городина -                    те, чого немає в дійсності; неправда, вигадка.
  • Депутат -                       городні плоди та зелень
  • Дібрати антонім до вислову пізня осінь.
  • Дібрати синоніми.
  •      Загаласували – (….)
  •      Підскакували з утіхи – (…..)

        Читання казки  с. 107 – 111 (Хрестоматія) 

  • Перевірка первинного сприймання змісту твору
  • - Що вас вразило у казці?
  • - Що здивувало в цій казці?
  • - Що вам видалося незрозумілим?
  •  Тестування
  • 1. Чому восени жовтіє листя на деревах?
  •      А)Звичайно через сонечко.
  •      Б) Через сірі дні.
  •      В) Через дощик довгий
  • 2. Оксанка загубила:
  •      А) Дві рукавички
  •      Б) Праву рукавичк
  •      В) Ліву рукавичку

3. Двірничка Фросина здивувалася

     А) Щедрій садовині

     Б) Рукавичним урожаєм

     В) Багатій городині

4. Бровко Бровкович приніс Петру Петровичу у зубах

     А) Рукавичку

     Б) Кісточку

     В) Паличку

5. Яку нову науку будуть вивчати студенти?

   А) шапкознавство

   Б) черевикоплавство

   В) рукавицезнавство

6. Петро Петрович написав дуже мудру наукову працю яка називалася:

   А) «Про рукавиці, що літають наче птиці».

   Б) «Що чарівних ночей є значно більше, ніж не чарівних».

  В) «Чарівних дерев і так вистачає».

Підсумок:

- Яку казку ви читали на сьогоднішньому уроці?

- Хто авторка цього твору?

- Що вас найбільше вразило із цієї казки?

- Чи погоджуєтеся ви з автором в останніх рядках тексту? Обґрунтуйте свою думку.

Завдання дз: читати, переказувати с. 106-111 (Хрестоматія)

Я  У СВІТІ

Тема: Будь-який вчинок завжди має наслідки.

 Пустощі чи правопорушення. 06.05. 

https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s

https://svitppt.com.ua/vihovna-robota/posiesh-vchinok-pozhnesh-naslidok0.html

Діти зобов’язані дотримуватися законів та правил, які існують у суспільстві. У школі учні мають дотримуватися правил поведінки. Порушуючи правила, вони можуть зашкодити не лише собі, а й навколишнім. Порушуючи дисципліну в класі, учень заважає не лише собі, але й своїм товаришам засвоювати навчальний матеріал. Учні повинні відповідати за свої вчинки.

— Але що ж таке вчинок?

    Вчинок — це результат дії, який може бути як добрим, так і поганим, що в більшості випадків залежить від передбачливості людини. Від учинків залежить людяність, доброта, сердечність людей. Буває, кажуть, що люди за вчинками пізнають, відчувають характер людини. Щоб судити про людину, треба добре знати її вчинки. Тобто приказка «За добро платять добром» повинна бути правилом життя.

Отже, людина з добрими вчинками, світлим серцем — це людина з великої літери.

Завдання дз: с. 135-141, зошит по темі

МАТЕМАТИКА

Тема: Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.06.05.

https://vseosvita.ua/library/dilenna-tricifrovih-cisel-na-dvocifrovi-55156.html

 Знаходження часток способом випробовування (с. 155, завдання 1027)

Учні «ланцюжком» розв’язують приклади.

125 : 25 = 5 (випробовуємо 3; 5)

105 : 15 = 7 (випробовуємо 3; 5; 7)

128 : 16 = 8 (випробовуємо 3; 8)

Розв’язування нерівності (с. 155, завдання 1028)

— У нерівності х · 33 < 100 замість х доберіть такі числа, щоб вона була істинною.

0 · 33 < 100            1 · 33 < 100             2 · 33 < 100               3 · 33 < 100

Відповідь: х = 0; 1; 2; 3.

Робота над задачею (с. 155, завдання 1029)

— Що означає число 25? (Продуктивність праці стригаля ножицями.)

— Що означає число 150? (Продуктивність праці стригаля електричною машинкою.)

— Що потрібно дізнатися в задачі? (У скільки разів підвищується продуктивність праці стригаля, коли він працює електричною машинкою?)

— Ми можемо відразу відповісти на це питання? (Так)

— Як дізнатися, у скільки одне число більше за інше? (Потрібно більше число поділити на менше число.)

Усне виконання завдання (с. 155, завдання 1031)

1); 1 м : 4 = 25 см;     1 см : 2 = 5 мм;     1 год. : 3 = 20 хв;     1 год. : 4 = 15 хв.

2) Знайти 1 чисел: 12; 64; 120; 400.

                 4

12 : 4 = 3;      64 : 4 = 16;     120 : 4 = 30;      400 : 4 = 100.

Виконання завдань (с. 156)

Завдання 1032

Частка двох чисел а. Якщо ділене збільшити в 2 рази, а дільник зменшити в 3 рази, то чому дорівнюватиме частка одержаних чисел? (а · 2 · 3 = а · 6)

Завдання 1033

Відповідь: березень має 31 день; 4 тижні = 28 днів; 3 доби = 72 год;  1   доби = 8 год;

1 год = 12 хв.                                                                                             3

5

Завдання дз: с. 156, завдання 1034; 1035.