Урок літературного читання

Тема. Урок узагальнення знань за розділом «із скарбниці казкарів світу».


                Казка – давній і мудрий порадник. Це вона дає перше уявлення про добро і зло, правду і кривду, чесність і справедливість.

                І якщо наш перший крок був добрим, чесним, то і життя буде сонячним, сповненим радощів, багатим на добро і гарних друзів.

                Казка – справа серйозна. Згадаймо казки, які ми з вами знаємо. Казки – літературні, народні, побутові, фантастичні.

Пригадай будь ласка з якої це казки? Сьогодні я послухаю музику, а завтра піду до школи. Школа ніде не дінеться, - сказав цей шибеник…

*Мені нічого не важко, бо я найкражщий у світі літун!

*так минуло багато-багато років. І ось приїхав у цю країну ще один королевич і почув, як старий дід розповідає про тернову огорожу, що за нею буцімто стоїть палац…

                Склади квітку доброти і квітку смутку.

Королівна красива доброчесна чемна привітна розумна

Чаклунка зла підступна лихослівна лиха мстива недоброзичлива.

                Посади квітник послідовних подій

У діда було три сини. Хтось у полі пшеницю толочить. Почали у ночі лін сторожити. Старший син сховавсь у кошару. Середній змерз та й утік. Молодший зловив кобилу. Кобила народила трьох коників. Більших – продай, горбанька – не віддавай.

                Гра «влуч в яблучко.

  • Меншому братові у спадщину дістався:

  • Кінь;

  • * кіт;

  • * собака;

  • 2. Глядачі кричали…

  • *продовжуйте виставу»;

  • * хочемо комедії»;

  • * розпочинайте комедію;

3. Нагай із…

  • *вовчих хвостів;

*собачих хвостів;

* лисячих хвостів;

4. прощаючись ізМалюком, карлсон заявив, що він найкращий…

*слюсар;

*моторист;

* технік;

5. хто автор казки «Кіт у чоботях»?

*Брати Грімм;

*Шарль Перро;

Карло Коллоді;