ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема: В.Сухомлинський «Сергійкова квітка» 25.05

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-suhomlinskiy-sergiykova-kvitka-28251.html

https://www.youtube.com/watch?v=79GYNqGAK_Y

Опрацювання оповідання Василя Сухомлинського «Сергійкова квітка» с. 183–185

— Коли відбувалися описувані події?

— Де сиділи хлопці?

— Чим вони хвалилися?

— Який подарунок отримав Петро?

— Чим хвалився Максим?

— Чим здивував Гриць?

— А що показав друзям Сергійко?

— Яка була ця квітка?

— Як хлопці відгукнулись про ножик, ліхтарик, соловейка?

— А про квітку?

— Від кого отримали свої подарунки хлопці?

— А Сергійко?

— Прочитайте, що сказали друзі Сергійка про незвичайний подарунок.

Поміркуйте !

— Петро, Гриць і Максим одержали гарні подарунки від батьків, а Сергійко? Він сам зробив товаришам незвичайний подарунок — показав красу. Як це сталося? Чи зрозуміли це друзі Сергійка?

Робота за малюнком с. 184

— Розгляньте малюнок. Хто із зображених на ньому хлопчиків — Сергійко? Доведіть свою думку.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема: Підставка для ручок та олівців «Котик»

 Підсумковий урок. 25.05

https://vseosvita.ua/library/vigotovlenna-i-ozdoblenna-obemnih-virobiv-115541.html

1. Роздивіться уважно зразки виробів.

2. Для майбутньої підставки використайте упаковку з-під соку.

3. Обріжте зайву упаковку, залишивши форму заввишки 15 см.

4. Відповідно до того, якого кольору буде котик, доберіть колір паперу.

5. Обгорніть та обклейте упаковку кольоровим папером за вказівками на малюнку.

6. Обгорнуту коробку приклейте на підставку з картону будь-якої форми.

7. Прикрасьте виріб додатковими деталями відповідно до обраного образу (голова, очі, ніс, вуса, ротик, вушка, брови).

УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Закріплення знань про часові форми дієслова. 25.05

https://www.youtube.com/watch?v=iWgDlxDWJY8

https://www.youtube.com/watch?v=h-xU6ahhaSo

— Яку частину мови ми вивчаємо?

— Як визначити час дієслів?

Робота за підручником вправа 393, с. 186

— Прочитайте текст. Це опис, розповідь чи міркування?

— Відшукайте в тексті дієслова, поставте до них питання. Визначте час.

Вправа 394, с. 187

— Прочитайте текст. Які власні назви в ньому вжито?

— Знайдіть в  тексті дієслова теперішнього часу. Утворіть від них форми минулого. Поставте питання до утворених дієслів.

МАТЕМАТИКА

Тема: Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число.

 Чисельник і знаменник дробу. 25.05

https://vseosvita.ua/library/povtorenna-pozatablicnogo-mnozenna-i-dilenna-na-odnocifrove-cislo-ciselnik-i-znamennik-drobu-55218.html

Усне розв’язування прикладів з коментуванням (с. 169, завдання 1123)

 Виконання ділення з перевіркою (с. 169, завдання 1124)

90 : 2 = 45, 45 · 2 = 90;

48 : 3 = 16, 16 · 3 = 48;

64 : 4 = 16, 16 · 4 = 64;

94 : 6 = 15 (ост. 4), 6 · 15 + 4 = 94.

Робота над задачею (с. 169, завдання 1126)

— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?

— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі?

— Чи можна відразу відповісти на питання задачі?

— Що треба знати, щоб про це дізнатися?

— Якою арифметичною дією відповімо на питання?

— Чи можна відразу відповісти на питання?

— Першою дією дізнаємося, скільки свіжих грибів потрібно, щоб отримати 1 кг сушених. Другою дією дізнаємося, скільки кілограмів сушених грибів можна отримати із 600 кг свіжих.

Розв’язання

1) 36 : 9 = 4 (кг) — потрібно свіжих грибів для 1 кг сушених;

2) 600 : 4 = 150 (кг)

Відповідь: 150 кг кілограмів сушених грибів можна отримати із 600 кг свіжих.

Колективна робота над задачею (с. 170, завдання 1129)

— Поясніть числа задачі, назвіть питання.

— Що треба знати, щоб відповісти на питання задачі?

— Якою арифметичною дією відповімо на питання задачі? (Дією додавання.)

— Чи можна відразу відповісти на питання задачі? (Ні, ми не знаємо кількість малих контейнерів.)

— Що треба знати, щоб про це дізнатися?

— Якою арифметичною дією відповімо на питання? (Дією множення.)

— Чи можна відразу відповісти на питання? (Так)

— Першою дією дізнаємося про кількість малих контейнерів. Другою дією дізнаємося про загальну кількість контейнерів.

Розв’язання

1) 26 · 2 = 52 (конт.) — малих;

2) 26 + 52 = 78 (конт.)

Або: 26 + 26 · 2 = 78 (конт.)

Відповідь: 78 контейнерів навантажили на платформу.