ЯДС

Як живуть мурашки.

За підручником стор.102-103 читати, відповідати на запитання.

https://www.youtube.com/watch?v=3LrAWyFMzIM

https://www.youtube.com/watch?v=4KCvEfb3Hew

https://www.youtube.com/watch?v=zGBrvscYtaM

                                                 Українська мова

Усне і писемне мовлення.

За підручником впр.390, 391

Вправа 391

1.пісня, ніжка
2. Наша дума, наша пісня не вмре, не загине.
__ __, __ __ _ __, _ __ .

https://learning.ua/mova/druhyi-klas/pidbyraiemo-pytannia-do-prykmetnyka

https://learning.ua/mova/druhyi-klas/dodaiemo-prykmetnyk-u-rechennia

                                            Літературне читання

О. Копиленко «Найвеселіший місяць».

За підручником стор.128 читати, переказувати.

Завдання: намалюй квіточки, які згадуються у тексті.

Аналіз змісту оповідання:

— У кого найгучніший, чистий голос? Прочитайте.

— Знайдіть абзац, у якому описано кульбабу.

— Які порівняння використав письменник?

— Чому, на думку автора, травень — найвеселіший місяць? Обґрунтуйте

свою відповідь, звертаючись до тексту.
Гра «Упізнай предмет за ознакою»:

Найвеселіший (місяць);

найгучніший (голос);

невтомний (співак);

біла, прозора (шапочка);

малесенькі, пухнасті (парашутики);

темна (хмара);

весняний, травневий (грім).