Тема:                 Урок позакласного читання "Невідоме про відоме".

Любі друзі. Сьогодні на уроці ми поговоримо про слово, адже здавна відомо, що найяскравіше особисті якості людини виявляються у її мовленні. Слово - це крила ластівки, вона їх не почуває, але без них не може злетіти. 

Юрій Мушкетик.

Слова в мові виникають по різному. Вони відображають спостережливість, фантазію. Без особливих зусиль мабуть, кожен зможе пояснити назву: "квітень", "середа", "книжка", "дерево".

Цікавим є мовлення дітей. Їхні назви, окремих реалій, дуже часто відображають незвичні для дорослих асоціативні зв'язки. Так, метелик, у дитячому баченні - мав би бути "летеликом", " гудун" - це джміль, "повзук" - павук, "шибенник" - людина, що встановлює шибки, малювати треба - "малювцями", а той хто повернувся з прогулянки - "прогульщик". 

Пропоную, у зошитах для творчих робіт продовжити список слів. 

Виконайте цікаві завдання: 

1. Назвати найменьше слово (о, а, я, в)

2. Назвати два синоніми слова "тепер". 

3. Слово, що не змінює свого значення, якщо його прочитати з права на ліво (зараз).

Домашня робота:

Відгадайте загадки: 

"Що падає, але ніколи не розбивається?" (Температура).

"Яку державу можна носити на голові" (Панама).