ОБРАЗОТВОРЧЕ МИТЕЦТВО

Тема: Створення композиції «Птахи нашого краю» 

Підсумковий урок за рік. 28.05

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-integrovanogo-uroku-z-obrazotvorchogo-mistectva-ta-prirodoznavstva-dlya-uchniv-3-klasu-na-temu-ptahi-nashogo-krayu-168706.html

Де б ми не булина морському узбережжі, у лісі, у селі чи місті нас завжди оточують пташині голоси. Які ж вони різні! Чи помічали ви, що, коли співає пташка, людина підводить голову, щоб побачити цього дивовижного співака. Пташка може бути зовсім маленькою, майже непомітною, але з сильним та красивим голосом. Як, наприклад, соловей.

Вони всі різняться і за формою, і за кольором! Світом птахів за­хоплюються і художники. Один із них — це шотландський художник Арчибальд Торберн, якого зараз визнано одним з найкращих худож­ників, які зображували птахів. Мабуть, у вас уже виникало бажання намалювати свого улюбленого птаха? Сьогодні ознайомимось із правилами зображення птаха.Спочатку погляньте або пригадай­те, який у птаха тулуб, голівка, хвостик, дзьобик, крильця. Тільки після цього ви зможете розпочати роботу.

ОСНОВИ ЗДОРОВЯ»Я

Тема: Виконання проекту «Здоровим бути модно!» 

Підсумковий урок за рік. 28.05

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zdorovim-buti-modno-20862.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zdorovim-buti-kruto-16402.html

ТЕСТ

Міцне здоров’я – це запорука чудового самопочуття, успіху дитини в навчанні високої працездатності. Саме від здоров’я залежить фізичний та технічний стан учня, місце у класному колективі, взаємовідносини з оточуючими.


«Чи здоровий ти фізично?»

Обери свій варіант відповіді.

Як часто ти займаєшся фізичними вправами?

Чотири рази на тиждень – 4 бали

Два – три рази на тиждень – 3 бали.

Раз на тиждень – 2 бали.

Узагалі не займаюсь – 1 бал.

Яку відстань ти проходиш пішки впродовж дня?

Більше ніж чотири кілометри – 4.

Близько чотирьох кілометрів – 3.

Менш ніж півтора кілометри – 2.

Менше ніж 700 метрів – 1.

Як ти добираєшся до школи?

Зазвичай, іду пішки або їду на велосипеді – 4.

Частину шляху йду пішки або їду на велосипеді – 3.

Іду іноді пішки або їду на велосипеді – 2.

Завжди їду в школу на громадському транспорті або на автомобілі – 1.

Як ти волієш підніматися на третій поверх?

Тільки сходами – 4.

Сходами, окрім тих випадків, коли в руках немає нічого важкого – 3.

Швидше а все на ліфті – 2.

Завжди на ліфті – 1.

Як ти проводиш вихідні?

Прибираю вдома – 4.

Гуляю у дворі, граючи в спокійні ігри – 3.

Трохи гуляю, а загалом – сиджу за уроками – 2.

Більшу частину часу читаю або сиджу за телевізором – 1.

Склади набрані бали та запиши результат

Усього я набрав _______ балів.

Оцінка отриманого результату

Твій результат складає 18 балів і більше, значить ти дуже активний і цілком здоровий фізично.

Якщо тобою набрано від 12 до 18 балів, то ти досить активний і дотримуєшся виваженого підходу до питань здоров’я.

Якщо ти набрав від 8 до 12 балів, то тобі варто більше займатися фізичними вправами.


УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумковий урок. 28.05

Систематизація й узагальнення вивченого матеріалу

— Продовжіть речення:

1) Антоніми — це...

2) Синоніми — це...

3) Коса, клас — це...

— Назвіть три слова привітання.

— За змістом розповідного речення побудуйте питальне речення.

Навесні перелітні птахи повертаються з вирію.

— Продовжіть ряд:

1) Іде, плететься...

2) Говорить, каже...

3) Абетка...

— Закресліть «зайве» слово. Поясніть, свій вибір.

Хата, будинок, оселя, м’яч, хижа.

Сміливий, мужній, кмітливий, безстрашний.

Січень, гребінець, березень, жовтень.

Гра «Добери антоніми»

багато —             лінь —                       мир —

радість —            правда —                  довгий —

тепло —              низький —                 чорне —

Хто назве найбільше прислів’їв про значення слова?

— Як ви розумієте таке прислів’я: «слово інколи пече дужче за вогонь»?

З’єднайте стрілочкою частини прислів’їв.

— Прочитайте прислів’я.

Хто мови своєї цурається,                       менше слів.

Птицю пізнають по пір’ю,                       а від лихого слова — ніколи.

Рідна мова — не полова:                        хай сам себе стидається.

Більше діла —                                          її за вітром не розвієш.

Від меча рана загоїться,                         а людину по мові.

МАТЕМАТИКА

Тема: Повторення письмового додавання і

віднімання трицифрових чисел. 28.05

https://www.youtube.com/watch?v=rfdHI4sds90

Письмові обчислення (с. 173, завдання 1158)

236       485        745         875

+         +              –           –

 453       394         324         69 


689         879         421       806


— Поясніть, як треба записувати другий доданок або від’ємник під час письмового виконання дій.


Завдання 1159

(Усно.) Знайти частку й остачу.

6 : 4 = 1 (ост. 2) 5 : 2 = 2 (ост. 1) 7 : 4 = 1 (ост. 3)

12 : 5 = 2 (ост. 2) 16 : 3 = 5 (ост. 1)

Підсумок:

— Розкажіть правило ділення суми на число.

— Поясніть спосіб розв’язання прикладів типу 72 : 3; 50 : 2.

— Як записати цифрами третю частину числа? четверту? шосту?